vrijdag 10 december 2010

Plof.nl


Enkele weken geleden liep ik langs verschillende stands op Flavourites Live! Tot ik langs de stand liep van Plof en Feito Com Amor. Wat een leuke spulletjes! En ik was niet de enige want de stand stond vol met geïnteresseerde klanten. Aan het einde van de dag ben ik stiekem nog een keer naar de stand gelopen om nog een laatste blik te kunnen werpen.

Waarom ik niks gekocht heb? Geen idee. Ik had de terugweg naar huis dan ook al direct spijt. Maar het voordeel van Flavourites Live! is dat het allemaal webwinkels zijn, oftewel ik kan het alsnog bestellen via internet! En dit is dan ook wat ik gisteravond gedaan heb, enorm leuke wenskaarten van Plof.nl. En je krijgt er zelfs nog een gratis zakje engellabels bij! Een echt aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een kadootje, geboortekaartje of gewoon wat leuks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten