zaterdag 11 december 2010

Internetgodinnen


Vandaag heb ik dan -eindelijk- het boek Internetgodinnen van Suzan Eikelenstam uitgelezen. Binnen 10 stappen wordt er uitgelegd hoe je een webshop kan starten, specifiek gericht op vrouwen! Ideaal natuurlijk voor mijn scriptie. Ik was daarom ook bij de boekpresentatie op 18 november. Daar eenmaal aangekomen -natuurlijk was ik weer te vroeg- stond ik daar een beetje om me heen te kijken, toen ik een andere meid tegenkwam die ook om zich heen aan het kijken was. Uiteindelijk bleek het Marjet te zijn van de webwinkel MostCutest, boordevol schattige Kawaii producten. Het was een geslaagde, gezellige avond omtrent dit geweldige boek. Een echte aanrader voor vrouwen die er over na zitten te denken een eigen webwinkel te starten.

1 opmerking:

  1. Hé Nienke! Ja, leuk boek is het hè? Ik vond het heel gezellig tijdens de boekpresentatie ^-^. Leuk dat je een blog bent begonnen! 't boek is trouwens ook heel leuk als je al een webwinkel hebt! Ik houd je site in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen