donderdag 9 december 2010

3...2...1... en GO!

Vandaag heb ik dan eindelijk de stap genomen op m'n domeinnaam te registreren (www.Dreamkey.nl)! Bang als ik was dat iemand anders dezelfde domein voor me neus zou inpikken. Een domeinnaam bedoeld voor mijn droom om een eigen webwinkel op te zetten. En omdat dromen er zijn om uit te laten komen, ben ik blij dat ik deze stap genomen heb.

Om even kort wat over mezelf te vertellen...
Momenteel ben ik voor mijn studie Grafisch Ontwerp bezig met een scriptie die gaat over het opzetten van een webwinkel. Hoe meer ik erover onderzoek en schrijf, hoe erger de kriebels in mijn buik worden. Door mijn scriptie ben ik al heel wat te weten gekomen over het opzetten van een webwinkel. Toch blijft het spannend. Want wat nou als het toch niet zo loopt als ik gehoopt had? Maar daar kan ik maar beter niet over nadenken.
Deze blog is er als voorbereiding op mijn webwinkel. Voor het uit laten komen van mijn droom.

Dream your Life & Live your Dream

Geen opmerkingen:

Een reactie posten