woensdag 26 oktober 2011

Geslaagd + sneakpeak


Eindelijk kan ik mijzelf Grafisch Ontwerper noemen. En wat ben ik er toch ontzettend trots op! Voor mijn afstudeerproject had ik in eerste instantie een 8 delige collectie ontworpen aan de hand van het Creatiespiraal. Omdat deze collectie te weinig mijn kunnen als grafisch ontwerper laat zien, heb ik voor afstudeer poging II een perskit gemaakt. Een pakket om de pers te informeren en -hopelijk- over te halen een artikel o.i.d. over Dreamkey Design te plaatsen.
Dit pakket bevat:
- Verpakking
- Lookbook
- CD hoes (digitaal + papier persbericht en beeldmateriaal)
- Informatieboekje
- Samples
- Visitekaartjes

En uiteindelijk heb ik hier een dikke 7 voor gekregen! -trots-

Nu je toch al een eerste indruk heb gekregen van mijn ontwerpen, kan ik wel verklappen dat dit gelijk een sneakpeak is voor de nieuwe Look & Feel van Dreamkey Design.
Ik ga deze stijl verder doorvoeren in de webwinkel en alle promotionele uitingen. Wanneer deze nieuwe Look & Feel te zien zijn in de webwinkel weet ik nog niet, maar ik ga er in ieder geval hard mee aan de slag.

Lieve groet,
Nienke


2 opmerkingen:

  1. leuk zeg! ziet er gaaf uit! laat je dat allemaal onwikkelen of maak je het echt zelf?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!
    Dit heb ik allemaal zelf gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen