dinsdag 20 september 2011

Update

Hallo lieve volgers,

Ik kan natuurlijk sorry blijven zeggen wanneer ik mezelf weer eens schaam dat ik al zo lang geen berichtje op deze blog heb geplaatst, maar dan blijf ik bezig... Maar daar gaat zeker verandering in komen. Helaas zit er wel een als aan. Namelijk dat ik eerst wil afstuderen.
21 oktober is de dag dat ik voor een tweede keer mijn examen moet laten beoordelen en dan maar duimen dat het nu wel voldoende is! Momenteel ben ik druk bezig met een coachingtraject met Diana van o.a. MamaMarketing  en Homemade Happiness en ik kan alvast verklappen dat er heel wat op de planning staat. Zowel voor m'n eigen collectie als de hele look & feeling van Dreamkey Design.
Ik ben dan ook van plan om actiever met deze blog aan de slag te gaan, maar meer ga ik nog niet verklappen!

Nu ga ik weer even verder met afstuderen en na 21 oktober zie ik jullie graag weer terug!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten