donderdag 12 mei 2011

Nieuwe schetsen


De vorige schets is alweer een tijdje geleden, dus hierbij wil ik wat nieuwe schetsen laten zien. Zo krijg je een goede eerste indruk van hoe de collectie eruit zal komen te zien. Ik wil gelijk even duidelijk vermelden dat het schetsen zijn. De kans is dus groot dat het uiteindelijke ontwerp er anders uit zal zien.
Zoals ik eerder had vertelt wil ik met mijn collectie mensen stimuleren hun droom na te jagen. Dit doe ik aan de hand van het creatiespiraal die duidelijke stappen bevat van wens naar werkelijkheid. De stappen uit het creatiespiraal heb ik opgedeeld in 4 delen en zo bevat de collectie 4 deel-collecties. Bij elk deel probeer ik de stappen door middel van een interessante, diepzinnige illustratie weer te geven.
Elke deel-collectie bestaat ook uit andere artikelen. Zo zal je diverse artikelen tegenkomen zoals wenskaarten, t-shirts, tasjes, notitieboekjes,DIY-artikelen etc.

 
Bovenstaand is  een voorbeeld van een DIY-artikel. Dit ontwerp zal te downloaden zijn en kan je zelf thuis op papier printen zodat je uiteindelijk zelf de dobbelsteen in elkaar kunt zetten.



Bovenstaand is een poster van de dobbelsteen. Dit ontwerp gaat over doorzettingsvermogen, de volgende stap zetten en risico's nemen.

















Deze kaart gaat over de laatste stap waarbij vrijheid, ontspanning en het creëren van nieuwe dromen centraal staat.

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Door allerlei geklik kwam ik op eerst op jouw net opgestarte webwinkel uit en nam van daaruit een kijkje op je blog. Mooie spulletjes heb je in je winkeltje vooral de eigen collectie vind ik oogstrelend en de gedachte erachter is helemaal prachtig :) ! De poster, de sticker"wolkjes"...nu is het nog even wachten op de tas die ik nu al wel op je blog heb gezien maar nog niet in je winkeltje...die wil ik!! :)

    Enfin, ik vond alles (die kleurrijke onderzetters en briefpapier..too cute!)wel leuk en ga morgen (eerst zo eens naar bed, het is al láát!) nog eens rustig kijken in je winkeltje en dan weet ik haast zeker dat ik wat ga bestellen...-en dan maar hopen ook nog dat ik bij de eerste 25 bestellers zit voor die schitterende goodiebag, kan ik mooi wat spullen van je promooten -giveaway- (als je het goed vind!) op mijn blogje..

    Véél succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey,

    Wat leuk dat je op m'n webwinkel en blog terecht bent gekomen!
    Dankjewel voor al je lieve complimenten. Het tasje staat inderdaad te koop in de webwinkel omdat ik deze niet in productie heb laten gaan. Het ontwerp van dit tasje is uiteindelijk vertaald naar het stickervelletje.
    Ik heb wel een nieuw ontwerp voor het tasje en ik ga proberen de collectie die ik heb ontwerpen in z'n totaliteit hier dit weekend nog neer te zetten (Totaal 8).
    Mocht je er dan nog wat leuks tussen zien zitten zal ik er eens over na gaan denken het in productie te nemen.
    Bescheiden als ik ben, had ik niet durven dromen dat iemand mijn eigen collectie interessant zou vinden.

    En er zijn nog genoeg goodiebags over hoor! Dus de kans is nog wel groot dat er één voor je over is. Maar voor de zekerheid zal ik er één voor je reserveren :)

    Ik zou het echt super vinden als je over mijn webwinkel zou willen schrijven in je blog. Wat is de url van je blog? Dan zal ik eens een kijkje nemen.

    Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hèhè, eindelijk kreeg ik tijd om een bestelling te doen in je winkeltje...samen met mijn meiden ben ik er eens goed voor gaan zitten...ik heb het nog even bescheiden gehouden met mijn aankopen, want er gaat vast nog meer geld uit tijdens de zomervakantie gheghe...

    En tuurlijk vermeld ik het allemaal op mijn blog, maarrrr niet te enthousiast zijn hoor, want ik ben nog maar net begonnen dus "befaamd" ben ik nog niet...

    Nou veel succes met alles en mijn meiden en ik kunnen niet wachten tot de post er is :)

    groetjes en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ajoh, maakt toch niks uit dat je nog niet zo bekend bent. Iedereen moet ergens beginnen toch ;)
    En ik vind het alleen maar leuk als iemand over Dreamkey wilt schrijven :)

    Ik heb net het pakketje op de post gedaan dus met een beetje geluk heb je 'm morgen binnen.
    Ik heb er wat extra chocolaatjes in gedaan zodat er geen ruzie ontstaat wie 'm krijgt ;)

    Hopelijk is alles naar wens en anders hoor ik het graag!

    Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals je wellicht in je gastenboek hebt kunnen lezen is het pakketje binnen..om blij van te worden in ieder geval :)

    En thanks voor de extra chocolaatjes, dáár hadden we in ieder geval geen ruzie over (voor de rest hebben de kids nu steeds ruzie (leeftijdsverschil telt weer extra mee deze zomer denk ik)..

    Ik ga jouw blog in ieder geval volgen, want ik ben fan :) en ik heb een "postje geblogd" en getweet ook nog hihi.. kijk maar;

    http://appeltje-eitje-appeltje-eitje.blogspot.com/2011/07/webwinkel-in-spotlight-dreamkey-design.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij te horen dat alles goed is aangekomen! In ieder geval heel veel plezier met alle tape, memo's, kaarten etc.

    Binnenkort wil ik écht weer eens een nieuwe blog plaatsen, maar het is er nu nog niet echt van gekomen.

    Heel erg lief van je dat je over de webwinkel geblogd heb, ik hem 'm via twitter ge-retweet!

    Heel veel plezier nog met je blog!

    Gr. Nienke

    BeantwoordenVerwijderen