woensdag 4 mei 2011

Bestellingen


Een aantal weken terug heb ik dan de eerste (zes) bestellingen gedaan uit China. Momenteel zijn er al 5 gearriveerd met allemaal leuke spulletjes. Van post-its tot notitieboekjes en van wenskaarten tot fabrictape! Het liefst zou ik het al gelijk willen verkopen, maar dit is uiteraard nog niet mogelijk. Eerst moet alles gefotografeerd worden, prijzen bepalen, omschrijvingen typen e.d. en dan moet ik natuurlijk ook nog afstuderen. Dus vanaf 1 juli 2011 zijn al deze leuke artikelen te koop via www.dreamkey.nl !

PS. Dreamkey Design heeft nu ook Facebook!
 

2 opmerkingen:

  1. Woah! Ik heb eindelijk een webshop gevonden die spulletjes verkoopt, waar ik al heel lang naar zocht. Ik ben al een tijdje fan van candypop.co.kr maar geen paypal mogelijkheid! Ik heb precies dezelfde etui gevonden als op de Koreaanse website! Woah, gelijk bestellen. :'] Keep it up with the hard work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Huyen,
    Wat leuk om te horen dat de spulletjes in de smaak vallen! En wat een super website zeg (candypop.co.kr), zie er inderdaad ook erg mooie spulletjes die ik graag in de webwinkel zou willen hebben ;)
    Ik ben zelf ook echt verzot op zulke spulletjes, maar in Nederland zie je het eigenlijk bijna nergens..
    Heb net je bestelling gezien, dankjewel! Ga het gelijk voor je klaarzetten dan gaat het morgen op de post.
    Alvast veel plezier met je etui en tape!

    Lieve groet,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen