donderdag 6 januari 2011

Kamer van Koophandel


Gister heb ik Dreamkey Design dan eindelijk ingeschreven bij de Kamer van Koophandel als eenmanszaak per 01-01-2011 ! Ik was niet de enige met het idee om als startdatum 01-01-2011 te nemen, de KvK zat vol met (startende) ondernemers die zich gingen inschrijven. Omdat de wachttijd meer dan een uur was, besloot ik een voorlichtingsgesprek te nemen om nog eventuele vragen te stellen. Hierbij kreeg ik handige tips en adresjes voor het vinden van groothandels. Na dit gesprek kon ik bijna direct door naar het officiële gedeelte; het inschrijven! De zenuwen schoten door m'n lijf, maar eigenlijk stelde het niet veel voor. Het één en ander bespreken -zoals hoeveel omzet je denkt te behalen het eerste jaar, uh....- en toen was Dreamkey Design officieel een eenmanszaak!

2 opmerkingen: